Jenga

- Ta hjälp av naturen?
Det här dunderpillret som jag skulle få testa: Roaccutan, har ju en hel svärm med läskiga bilverkningar. Så jag vågar helt ärligt inte äta dom. Någon har begått självmord pga dom, o en annan har hamnat i psykos. YES?
Ringde till Hudkliniken för att först o främst tala om att jag inte tål pillrerna som jag käkar nu, o att jag inte alls vill testa de andra, utan att de får boka in tid för operation. Min läkare skulle ringa tillbaks till mig, under dagen, antar att de slutat nu va? Har inte hört något iaf.
Pratade med svärmor o berättade om Roaccutan, hon satte sig o googla det o fann samma läskiga fakta som jag.. OCH ett naturläkemedel som skulle ha precis samma verkan som detta utan några biverkningar alls. De innehöll visst en massa BB5 vitaminer, så hon beställde en kur åt mig. Mycke billigare än antibiotika kurerna iaf. Skadar aldrig att testa. Vore ju sjukt bra om det skulle fungera, samtidigt som knölarna kanske försvinner så får jag i mig stora doser vitaminer varje dag. Det sägs också att vitamin BB5, i stora doser (ca 6000 (!!!!) advokados behövs för att uppnå den dosen) gör så att brösten växer o huden får lyster..
Fuck silikon, jag käkar BB5!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0