Jenga

Nu bär det strax av ut på en långpromenix.
Senare blir det att fixa lite käk tills älskling kommer hem, idag blir det kyckling, ris & currysås. Ska för första gången i mitt liv ge mig på att göra en hemmagjord currysås, inte sån pås-sås. Har ju på "äldre" dagar blivit laktosintollerant, eller vad det nu heter, då man inte tål mjölk :P
Har nu i c.a en vecka bytt ut den vanliga mjölken mot mjölk utan mjölksocker, o märker på magen min att det har blivit så mycket bättre, ser ut som jag gått ner c.a 5 kilo, då min mage var så uppblåst förut utav all mjölk.

Tandborstning & koppelpåtagning, se hur detta ska gå, låååång promenad. Med 2 jyckar, den ena snabb som blixten o den andra vill gärna gå så sakta man bara kan.. Ska också möta upp pappsen o hans vovve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0