Jenga

Har tillbringat större del av dagen i sängen o mått för jävla dåligt!
Men efter att ha sovit i över 4 timmar så mådde jag underbart, då blev det tjejsnack på balkongen och mys i parken med Candy. Sen gjorde jag en sjukt god kycklingsallad också!
Och tog tag i skiten i klädkammaren.
Sen blev jag sängliggandes igen, o mådde för jävla dåligt igen.
Nu mår jag rätt bra igen, sitter här o njuter av min Fanta Lemon o glor på Daiting in the dark.
Funderar kring sommaren, hoppas det blir en underbar sommar.
På tal om det ja, så måste ja hitta en söt klänning till bröllopet i sommar, då Jims kusin o hennes man gifter sig.
Så nu blir det att surfa efter en dress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0