Jenga

Jag fick mig ett litet skrivarsuuug! Så njut så länge det varar..
I måndags kom min älskling äntligen hem, som jag längtat! Så nu är allt som det ska igen.
På fredag ska vi till Carl Johan på Valborgsfest, som en vän till oss håller i, jag jobbar stängning, så blir att ta med sig smink o ombyte till jobbet, så kommer Jim o hämtar mig när det blir dags.
På lördag blir det en sväng till Västerås, Jim har några jobb att göra, o jag passar så länge på att hälsa på Maja o Jossan.

Jag vill att tiden ska springa iväg lite, först o främst vill jag ha semester, biltur i europa, bara jag o baby, bröllop i Tyskland, helger på Öland & Gotland, liseberg, Västerås, Skaras . . . .
I Augusti kommer skatten, då blir det att köpa biljetter till Thailand!! Ja, för vad vore en vinter utan Thai?
Så i Januari blir det o resa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0