Jenga

Visserligen är det helt underbart att jag äntligen fått jobb!
MEN, som jag saknar tiden som arbetslös lite grann, då var alltid lägenheten städad, tvätten var tvättad, maten var alltid klar vid 4, lagom tills babe kom hem, Candy var alltid tillfreds, långpromenader o en massa promenader till Pappa o hans hund.
Nu ser det ut som ett bombnedslag, minns inte när jag lagade mat sist? Tvätta får jag klämma in o göra i morgon INNAN jobb, o då måste jag hinna städa också! Candy får inte den tid hon är värd, därför vill jag köpa henne en vän.
Men för att dra en slutsats; Jag gillar mitt jobb, jag vill jobba!!
Nu är jag inne på min 5.e dag, 2 dagar kvar sen är jag ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0