Jenga

Festen blev jävligt lyckad, skulle kunna betala pengar för att få se Jims min en gång till..
Han blev såå snopen när han fick se alla 27 pers glida in i våran lägenhet samtidigt, Jim o jag satt ju först här hemma ensamma, o han tjata om att nu får det snart hända något (min boy är nog rastlösast i världen) jag sa åt honom o dricka upp sin öl o sin grogg så att vi kunde gå "dit vi skulle". Lagom tills han skulle ta sista klunken kommer alla hans vänner. Och jag hade rätt när jag sa att ja trodde han skulle få en hel del sprit, för det fick han, så nu behöver han inte besöka bolaget något mer i år.
Jag blev som vanligt alldeles för full, men efter att jag stressat, slarvat med maten o sånt duktigt som man absolut inte ska göra innan man dricker, så var det faktist inte så konstigt.. Men från o med nu, blir det antingen nyktert eller BARA öl/cider, vill kunna komma ihåg hur roligt man haft det =)

Nu blir det Paradise Hotel i sängen, sen blir det NATTI NATTI!

Kommentarer
Postat av: zat

Aw! Det lät ju roligt!! :)

Kram/Sara

2010-01-27 @ 08:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0