Jag som trodde att jag skulle slippa!

Jag som har mått så förvånansvärt bra hela tiden, börjar nu bli hängig, varm & illamående!
Väldigt passande då jag nu börjat jobba igen efter semestern.
Är sjukt nära på att ringa o sjukanmäla mig idag, men det vore väl sådär med tanke på att jag varit borta från jobbet i 3 veckor nyligen! Jag hatar att känna den press som jag känner just nu.
BM sa åt mig att lyssna på min kropp, för det mår vi båda bäst utav, men hur enkelt?!
Ska jag varje gång jag mår dåligt stanna hemma i sängen? Härlig förlängning det lär bli på jobbet då, eller inte!!
Vill ju ha någonstans att komma tillbaka till efter den långa ledigheten som väntar, inte för att mitt jobb är världens drömjobb, men det är ju trots allt ett jobb...

Nu ska jag försöka ge mig ut i parken o kasta boll med Candy innan jag ska ge ett försök att gå o jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0