Sista dagen på semestern.

I morgon börjar jag jobba igen, kan ju säga att det inte är något som jag ser fram emot efter 3 veckors ledighet!
Första semesterveckan gjorde jag inget alls, Babe jobbade i en annan stad, o jag sög in varje minut av ledighet.
Andra veckan- Tredje veckan stack vi på bröllop till Tyskland, det var väl sådär, ganska supertråkig vigsel, superttåkiga bröllopskläder, Tjejen hade en blå blommig klänning (det enda hon fick på sig då hon var gravid i 8.e månaden) Och killen hade kavaj, t-shirt, svarta byxor o tygskor (!) Ringarna var varken silver eller guld, utan något slags metall, utan någon gravering eller liknande.. Festen var heller ingen höjdare! Och tyskarnas eviga tjat om mitt rökande gick mig på nerverna!! Men jag höll ut! Bet ihop.
Efter Tyskland blev jag o Babe avsläppta i Köpenhamn, för att tillbringa ett par dagar där, bara han&jag.
Vi tog in på ett mysigt hotell, gick många promenader, utforskade allt runt om kring o i köpenhamn, var ute o åt gott på mysiga restauranger o bara tog hand om varandra. ♥
Vi kom hem från köpenhamn i Torsdags, o då blev det att hämta hem våran älskling Candy, som vi saknat ihjäl oss efter, som varit o hälsat på hos Mamma & Stefan. I helgen har vi solat & badat, hade velat sticka iväg o bada idag också, men måste tvätta =(
Nästa sommar är det våran tur att gifta oss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0