Jenga

Riktigt jävla drygt med halsfluss!!!
Tur att värktabletter hjälper lite mot värken, hade fasen inte kunnat käka något annars!
Det absolut tråkigaste är jag inte har någon att hänga med, då alla är livrädda för att bli smittade av mig.
Så idag har jag & min underbara hund (som inte har något annat val än att hänga med sin matte :P) legat på soffan o myst!
Min älskling vågade heller inte vara hemma så han drog till Västerås han.. Ok, han hade tänkt åka även fastän jag inte hade varit sjuk! För våran kära Zimko har en 8-timmars permis i morgon, så jim passade på att åka dit.
Nu framåt kvällen o efter ett tiotal värktabletter känner jag mig skapligt bra, har orkat spraya mig med B.U.S o målat naglarna. Fasar inför att vakna upp i morgon, det är då värken är som värst!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0