Hos doktor Günter.

Idag har jag varit hos farbror doktor, och måste tala om att det finns inget jag hatar så mycket som när man hamnar hos en som inte kan göra sig förstådd på Svenska. Jag fatta typ ingenting. Som tur är fick jag även träffa en sköterska som kunde ta allt för mig en gång till.
Har ju haft problem med andningen, som började i samband med min förkylning, så idag stod jag inte ut längre.
Väl hos doktor så fick jag andas syrgas (förhoppningsvis inte så farligt som det låter) o så lyssnade han på mina lungor, o det lät ju inget vidare tyvärr, så jag fick mig lite mer syrgas. Och så lyssna han igen, fortfarande inte OK, men ändå bättre än innan. Jag ska avvakta o använda näs-spray tills i morgon, är det fortfarande samma så blir det återbesök i morgon.
JAG HOPPAS BARA ATT JAG KAN FÅ SOVA, HEEEELA NATTEN I NATT! UTAN O HA 4 KUDDAR UNDER HUVET.

Well, vi hörs av i morgon. Antar att ni vill veta hur det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0