Kärleken till dig.

Jag struntar egentligen i hur jag mår, om jag har svårt att andas, eller att jag inte kan sova något om nätterna.
Undrar mest hur du mår, våran lilla bebis, när din mamma inte får tillräckligt med luft, vad händer då med dig?
Jag vill inget annat än att du ska må bra, och det hoppas jag att du gör, jag hoppas att det är du som stjäl den mesta luften, så det därför inte blir så mycket över till mamma. För du är värd allt i världen, all luft också!
Jag har inte träffat dig ännu, bara sett dig på skärmen på ultraljudet.
Och du kommer bli en riktig busunge, så som du sparkar o har dig.
Du kommer att få uppleva sjukt mycket kärlek, vi har så mycket att ge, din pappa & jag.
Det är bara 20 veckor kvar nu, jag hoppas att dessa veckor flyter på lika snabbt som det gjort hittills.
Vi saknar dig Milo/Elli. ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Så mysiiiiiigt, fort tiden går:)Hoppas vi får till en date innan bebis kommer, men även när den kommit;) kramar johanna

2010-09-13 @ 16:48:20
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: Pernilla - en blogg om min häst & vardagliga äventyr

hej gumman! Kul att du har en blogg :D Hur är det med dig? du jobbar inget nu eller? Skulle va kul o se lite bilder hörru :) på magen o så!

2010-09-14 @ 10:01:26
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0