Tankar.

Nu är jag inne i en sån här tråkig vecka igen, verkar som att det blir så varannan vecka.
Då man bara tänker tråkiga tankar o humöret är i botten.
Det gäller att försöka komma på VAD det är som gör att man känner såhär, och troligen beror det på alla ensamma dagar här hemma, allt som händer i magen som man vill dela med sig av o visa för sin älskade.
Igår såg jag att bebis låg på höger sida, för det buktade ut där o in på vänster, då hade man velat haft älsk här hemma som hade fått känna o som jag hade fått dela det med.
Det är nog det som gör mig mest ledsen, att allt nytt som händer med mig får jag ta mig igenom ensam.
Jag vet att du är iväg på vardagarna av en anledning, du gör det för oss, för våran framtid.
Men det är hårt ibland, o det här är nog inte sista gången jag känner som jag gör heller.
Nu ska jag ta en promenad med Candy, sen ska jag lägga mig i sängen o läsa lite.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Thess

Hjärtat glöm inte att du har fler personer i ditt liv som kan finnas för dig.. <3

2010-09-03 @ 09:25:24
URL: http://theonlyversionofme.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack älskling :)

2010-09-05 @ 12:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0