Stockholm Baby!

Nu är hotell bokat, vi åker till stockholm den 7.e november, över helgen.
Jims söta mormor fyller 70 och det ska firas stort tänkte vi, ska till nåt som heter Wallmans. (?)
Säger inte mig så värst mycket, men bara mormor diggart så är det fint!
Hela kalaset är på lördagen, men jag & babe åker dit redan på fredagen, för att hinna med varandra lite i ensamhet.
Vi ska ut o käka o ta en kvällspromenad i stockholm & ha en alldeles underbar natt på hotellet :)
På lördagsmorgonen blir det att checka ut från hotellet för att ge sig ut på lite shopping. (hatar egentligen att gå på stan i Sthlm, det är för stort) Men har fått för mig att jag nu gillart!! Sen närmare mot kvällen blir det det dära Wallmans, med käk & dricka. Som en liten förfest för mig & babe som sedan ska vidare för o träffa vänner & spöka i stockholm hela natten med grabbarna Bus.

Har precis sökt jobb på Eniro, som telefonist. Det enda jobbet på hela arbetsförmedlingen som man kan söka.
Fasen att jag inte hade haft doktorexamen, eller maskinutbildning, eller förskolelärare. Då hade jag haft jobb för längesen!



Vackert!
Och så ser man snön, jag saknar snön & juul.

På tal om jul, denna jul blir lite annorlunda hos oss.
Inte lika mycket spring hit o dit, som alltid förr.
Utan julafton blir att tillbringa både hos min mor & far, o det kräver ju inte så mycket tid.
Sen blir det en bilfärd till Sälen, hela lilla familjen: Jag, babe & candy.
Vi ska dit för att träffa Jims mor & syster, och även hans släktingar från tyskland.
Så med andra ord behöver ju inte jag oroa mig för om det blir snö här eller ej, självisk som man är så bryr jag mig bara om mig själv, och jag kommer få uppleva massa snö... :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Jenny :) Wallmans är jättekul! Det är en restaurang där alla servitriserna sjunger! De springer mellan borden och uppträder, och så finns det en scen där de har show! Jätte kul! Sen när du är lagom full kan man sjunga karaoke på en annan scen ;) (barbados-kom hem kanske, filma och skicka till thess haha) kram Linda

2008-10-20 @ 21:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0