Jenga

Idag verkar min hund aldrig bli nöjd.
Först vid 10 åkte vi till pappa o hans hund Ludde, o var där några timmar.
Sen åkte vi hem o kramades o somna ett tag.
Så kom Mia o hennes hund Bob hit o stanna ett par timmar.
Sen så fort vi blev ensamma, jag & voffsan så satte hon igång o gnällde o verkade bara allmänt uttråkad (?) 
Jag menar, hon har haft tillfälle hela dagen att busa med sina hundvänner, men har hellre bara legat o myst.
Så jag började busa med henne, det hjälpte inte. Jag gömde godisar så hon fick använda hjärnan, jag gick ut o gick med henne en timma!! Sen när vi kom hem igen så satte vi igång o busa, funkade inte nu heller. Tog fram hennes boll o gömde godisar i den för o hålla henne sysselsatt ett par minuter. Nu är allt det gjort o ändå springer hon runt o gnäller..

Hatar att inte kunna göra henne nöjd! VAD ska man göra?
Jag är iaf helt slut nu efter allt bus o promenader, men ska busa lite till o sen lägga mig o hoppas på att hon slutar gnälla"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0