fuck the drama, i don't need it.

Arbetslös.
Det är allt jag har att säga om den saken.
Skulle iaf inte tipsa er om att varken jobba eller fika där.

Augustifest.
Har inte varit o kollat stan nånting, så idag blir det väl en sväng ner dit.
Får inte missa fyrverkerierna, det måste jag se.
Såg första i onsdags (tror jag det va) mysigt!
Satt i ett öltält nere vid grand o mös.
Blir väl nåt liknande ikväll, hoppas jag!

Värsta dagen ever, igår.
Åkte ner till jobbet, blev uppsagd.
Höll på att missa spånkan, så jag sprang med vovven i famnen o allt.
Väl hemma inser jag att jag tappat mobilen!! Så det blev hem & vända, sätta sig på spånkan igen för att leta efter mobiljäveln, o jag hitta den!
Klockan hann bli 3 innan jag kom hem, arbetsintervjun började halv4..
Och jag skulle egentligen hinna ringa a-kassan, besöka arbetsförmedlingen. Men självklart var allt också tvunget att stänga kl 3.
Kom försent till arbetsintervjun, men jag förklarade mig o det verkade Ok.
Skyndade mig hem, åkte till skarphagen....igen! Köpte hundmat, (vovven är allergisk :(
Sen när jag till slut kom hem, drog jag täcket över huvet, sooov bort dagen lite.
Blev väckt, på med skönheten sen blev det party för hela slanten!
Gubbarna på marknaden var självklart tvungna att stänga tidigare, typiskt!
Hamna på nån skum fest i ca 15 min, drog vidare till Häggkvist, sen hem o sooov..

Och det är inte förräns nu jag har börjat vakna till liv igen.. Klockan är nästan 3!!
Så snart kommer älsklingen hem med Max-mat, o sen är man väl igång igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0