tyskar e skumma..

Deras ciggarettpaket innehåller antingen 17, 18, 22 eller 25 cigg.. Sjukt, när paketen ändå är lika stora som hemma .
De säljer öl med colasmak, grapesmak & öl med sprite i..
De har choklad i precis allt..
Jag kan göra listan längre, men tänkte få med lite vettiga saker oxå :)

Vi åkte hemifrån i torsdags vid 9-tiden, tog bussen till skavsta, flyget fick kl. 13.
Väl framme i tyskland stod våran hyrbil o väntade på oss.. Nu var de hela 20 mil kvar till Jims faster.
Svärmor ville agera kartläsare, men hon var inte riktigt lika bra som hon trodde hon va.
Så jag o Daniella tog över, o vips så var vi framme..

Vi har ätit jättegod mat... Druckit gott, o haft det mysigt.
Hann även ta en sväng till Holland, Enchede. En så mysig stad!!

Och som ni alla redan vet så har jag ju en sån stor fobi för getingar.. Så jag skoja till det lite genom att köpa en tröja, full med getingar som tryck :D Dö häftig :)

Ni får höra mer om resan en annan dag, nu ska jag mysa med vovven.. som har sovit borta 5 dygn :/

Kommentarer
Postat av: Thess

Ja de finns verkligen choklad och fett i de mesta i Holland.. mycket sötsaker och gojs :P Undrar varför? hehe

2008-08-19 @ 14:20:47
URL: http://thesshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0