Listan

Snart åker ju min älskling till Norge för att jobba..
Men följande saker måste ordnas innan dess;

  • Han får lära mig o även skriva ner en bruksanvisning på hur man lägger in kort från kameran till datorn (för kameran ska vi väl ha delad vårdan om va?) Så jag kan lägga in en massa söta bilder på mig & Candy så att han inte glömmer bort vad han har att komma hem till =)
  • Han måste visa mig hur man laddar ner filmer och hur man för över filmen på USB för att sen sätta in i Dvd.n
  • Han måste lyfta soffan så jag kan dammsuga där under.
  • Han måste rulla sig i alla tvättade sängkläder så jag kan ligga o snutta på dom när jag e ensam om nätterna....
  • Han måste gå i samma tröja i en vecka o sen lämna kvar den här, jag tänker inte tvätta den förrän han kommer hem igen, o den ska bli min myströja..
  • Han får påminna mig i några veckor innan han åker att LOGGA UT FRÅN MSN! Så att inte datorn går sönder igen.
  • Han måste pussa mig som aldrig förr varje dag nu innan han åker, så vi kommer ifatt..
  • Vi ska troligen åka utomlands, bara han & jag innan han sticker.. Så man har nått roligt att se tillbaka på när dagarna o nätterna känns jobbiga..
  • Vi ska ägna så mycket tid åt varandra som vi bara kan, annars kommer vi ångra oss när vi inte längre kan träffas dagligen..

Listan kommer troligen att fyllas på dag för dag.. Men detta var det jag kom på för tillfället!
Det kommer bli tomt, o de första nätterna kommer kännas förjävliga. det gäller bara att komma in i det så vänjer man sig. Detta blir nog ett sätt att kunna uppskatta varandra mer... Kärleken vi har övervinner allt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0