Ordning & reda

                                           

Fortfarande sjuk, fortfarande arbetslös.
Men har kommit på ett helt sjukt bra sätt att fördriva tiden på, göra om hallen..
  • Den behöver målas ( o har behövt det sen vi flytta in, men vi är slöa o har gått den lätta vägen )
  • Den behöver nya möbler ( vi har bara låtit det vara som det är pga alla hål)
  • Den behöver ett helt nytt tänk (vi har världens minsta hall & en massa jackor o skor + besök)
Denna underbara grej på bilden måste vi ha, jag har redan lyckats fixa så att en räkning kom till inkasso, pga att jag inte har någon koll på vart jag lägger dem.. Och varje gång jag ska gå utanför dörren springer jag 10 varv runt lägenheten för o leta efter nycklarna. Och jag tycker vanliga nyckelskåp är astråkiga.

Nu har Västeråsarna lunkat hem. Blev en mysig helg, har bakat bröd, ätit god mat, sett bra film & bara tagit det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0