Jenga

Mycket har hänt, se bara..

Lägenheten är nu såld, imorgon skrivs kontrakt & senast den 2.e Maj flyttar vi härifrån.
( Blir troligen tidigare, då köparen har en hyresrättt på gamla torget som vi räknar med att ta över, så länge iaf)

Älsklingen har börjat som lärling på House Of Pain, han ska bli tatuerare han! Så då får han fixa min fula tatuering på foten & göra ordning stjärnan på magen Men BARA om han blir duktig såklart ;)

Jag har börjat någon jobbsökarkurs på AF, får hoppas att det leder till något bra.

Min syster har fått nån fixidé, hon flyttar till göteborg hon!

Jim & Jag har nu varit ett par i 2 1/2 år! OH YEAH!

Candy har lärt sig fånga godisar i luften ;)

Jag & Kusin har idag gått fram o tbx till skarphagen

Idag har Jim (??) lagat mat, helt sjukt bra!

Pappa har nu flyttat in i sin tvåa. Väldigt fräscht kök!


Och detta ska hända:

Imorgon ska jag baka piroger (köttfärs & skinka) och bröd 

På lördag ska Jim på turkiskt bröllop i stockholm, han ska dansa Jalla Jalla & joddla i en ring! haha, det skulle jag betala en förmögenhet för att få se!

Kusin & jag ska även ta en långpromenix imorgon också!

JAG SKA TAMEJFAAN SLUTA RÖKA EFTER DET HÄR PAKETET!!!!!

VI SKA BÖRJA ÄTA NYTTIGARE, MINDRE & BARA HEMLAGAT!!

SKA, SKA & SKA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0