Jenga

Räknar ner minuterna tills jag slutar jobba..
När jag kommer hem blir det bara att spackla på sig skönheten o byta om till något snyggare.
För vi är nämligen "hundlediga" o ska ut o äta ikväll, för att fira min B-day lite i förskott, då det inte hinns med senare..
Älskling har bestämt ställe, så det ska bli spännande =)

Idag har farmor varit på besök, o hjälp till att packa en massa.. Så nu är det inte mycket alls kvar. Skönt!
Jag har varit i så uppe i varv hela dagen att jag knappt hunnit med att äta, köpte en kebabsallad på pizzerian, som jag tog 2 tuggor utav, sen har jag köpt med en knäckemacka här på jobbet.. Så jag är hungrig ja, väldigt passande att vi då ska ut o äta, o man brukar ju aldrig kunna äta upp allt då man äter ute, men det ska vi nog kunna klara ikväll!

Vet inte mer vad kvällen har att erbjuda. Vi tar det som det kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0