Dags att sluta NU!

Den här veckan har hittills varit hemsk! Tror hormonerna börjar spöka lite för mig..
Gråtit över ingenting alls, gömt mig från verkligheten och folket som står mig nära.

Idag har jag varit hos BM för att få hjälp att sluta röka. Har fått med mig en massa broschyrer o sånt hem som jag tänkt läsa igenom ikväll. Nästa möte är om 2 veckor, o då ska jag vara rökfri!!
Tänkte vänja bort mig vid alla vanor att varje tillfälle som jag normalt brukar ta en cigg, så blir det en promenad med hunden istället, för jäkla trött hund jag kommer att få då ;)
Har även satt upp ett kort på bebis i magen på balkongdörren, där jag brukar röka de flesta ciggen.
Om inte det hjälper så vet ifaan!!!

Nu blir det promenad till ICA för o träffa Jims syster o handla lite inför tacos.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejar på dig :)

2010-08-13 @ 10:46:22
URL: http://slussan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0