En kvällsvisit.

Nu ska jag o Candy röra våra feta rövar bort till Michis, tyvärr bor ju hon på andra sidan stan.
Så hemresan har jag inte tänkt igenom riktigt känner jag...
Sista spårvagnen hem går 22.50, men det känns lite väl tidigt, vågar man sig på en promenad hem från stan i mörkret mån tro?
Det blir ett mysterium att lösa.
Nää hörrni, nu vill jag ha fredag, då blir det UL och då kommer även babe hem o stannar ända tills måndageftermiddag. Det är tungt när han är borta kan jag tala om.
Jag kan liksom inte ens tvätta, får inte ner all tvätt själv. =/

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill du ha hjälp så säg bara till

2010-09-02 @ 20:20:10
URL: http://slussan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0