Fyra underbara år..

När vi träffades var jag 19, o du var 20.
Vi var på helt olika ställen i livet.
Du hade planer på att resa utomlands o jobba, jag hade mest inga planer alls.
Bara att njuta av livet.
Första gången vi sågs föll jag på stört, för ditt otroligt fina utseénde, ditt leénde, din charm och din snällhet.
Jag visste inte vad som väntade, tänkte ta det lugnt denna gång. Skulle något hända mellan oss, så skulle det vara äkta.
Vi festade med ett par vänner till 4 på natten, du skulle skjutsa din mamma kl 10 på morgonen, o det var dags för dig att gå hem o sova ett par timmar. Vad jag inte visste då, var att vi skulle ses snarare än jag trodde..
Vi hördes av framåt kvällen, jag tog första steget o frågade om du ville komma o se på film.
Du somnade på soffan, sittandes :) Det blev en lika sen natt denna gång, kl 4 på natten åkte du hem..
Du hörde av dig dagen efter, vi åkte o bada. Det pirrade i magen hela tiden, fy fan vilken underbar kille!!
Dagarna gick, vi sågs varje dag, det var på riktigt, äkta kärlek. Varje gång vi sågs fick jag fram ett sånt fånigt leénde. Jag var ju så kär. Visste att du kände som jag! Jag var lycklig ♥
Efter några veckor åkte vi iväg till Skaras sommarland med ett par vänner till dig. Det största minnet jag har med mig därifrån är när vi var i poolen med vågor, vi kysstes o tittade på varandra, tills det kom en stor bajskorv flytandes mot oss. Haha!
Månaderna gick, du frågade om jag ville flytta in hos dig. Jag tvekade inte en sekund på att svara ja.
Jag flyttade med dig till en 2.a i Ljura, det var fester & många bakisdagar i sängen med pizza, film & mys.
Det var helt underbart.
Tiden flöt på, vi köpte en lägenhet ihop mitt i stan, vi skaffade oss Candy tillsammans, våran lilla underbara hund. Och kärleken flöt på vidare...
Den 1 augusti 2008, ca 2 år efter att vi träffats för första gången, så förlovade vi oss. Ringen på mitt finger ger mig en massa minnen. Vi var ute o åt på Butlers, jag smakade sniglar för första gången.
På kvällen höll vi en stor fest, mest för att du blivit av med fotbojan efter 6 månader, men också för förlovningen.
Våran stora kärlek!!
Somrarna har vi tillbringat tillsammans på gotland, öland o lite runtom i Sverige, vi har haft det underbart i tyskland, danmark o sen kom även våran efterlängtade Thailandsresa.
Vi har upplevt så himla mycket tillsammans, men vi har tagit oss igenom allt. För så länge vi har varandra, så spelar det ingen roll vad som händer..
Nu har det gått 4 år sen vi först träffades, i min mage har jag vårat barn. Våran 5.e flytt är på gång. Det blir radhus nu baby, där vi o vårat barn ska växa upp, utvecklas tillsammans.. Som en familj.
Du har gett mig så mycket älskling, du har visat mig vad äkta kärlek är.
Du jobbar o sliter för att vi ska ha det bra.
JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN ALLT ANNAT JIM DE OLIVEIRA FORSBERG. För alltid.

Kommentarer
Postat av: Syster

Jättefint skrivet!! =) Ja blev nästan tårögd :P

2010-09-01 @ 14:37:55
URL: http://jezss.blogg.se/
Postat av: Thess

Superfint, jag ryser =)!

(pst alla vet att jag inte är så kall ändå :P)

Kram Kuss

2010-09-03 @ 09:22:27
URL: http://theonlyversionoofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0