Jenga

Inte så ofta man lyckas gå upp FÖR tidigt, som jag lyckats med idag!
Har försökt fördriva tiden på bästa möjliga sätt sen  i morse, legat o klappat på min älskling medans han sovit, promenerat med Candy o glott på vakna med the voice.
Men nu jäklar är det snart dags för promenad till jobbet.
11-20 idag, 7.45-16.30 i morgon, 8.00-16.45 på onsdag, 13.30-22.15 på torsdag o fredag.
Sen börjar min semester serrö! I 3 långa veckor, o den första veckan ska spenderas hemma o bara ta det lugnt, andra veckan blir det bröllop i Tyskland & tredje veckan helsingborg/köpenhamn troligen.
Har semester första veckan i augusti också, då blir det gotland!
Och sen har jag ju förhoppningsvis en massa helger hela sommaren för o hitta på massa skoj, skaras sommarland, liseberg/grönalund, kalmar, öland m.m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0