Jenga

Idag efter jobbet åkte jag spårvagn hem till mamma, o medans jag satt där kom jag o tänka på saker som kan få mig att bli så jävla irreterad, ni vet idioterna som inte fattar att man ska GÅ AV I BAKRE DELEN AV VAGNEN, inte fram vid föraren, där folk går på. Och när spårvagnen släpper av folk vid hållplatser, o den får stå o vänta för att IDIOTER INTE VÄNTAR MED ATT GÅ ÖVER TILLS SPÅRVAGNEN FÅTT ÅKA.
Eller som häromdagen, jag & jim var på City Gross o handla, till att börja med står det en tjock kvinna 2 platser framför oss, med världens största kundvagn fullproppad med mat, då menar jag verkligen fullproppad. Hon framför oss o vi hade bara en varsin korg. Men inte fan kan hon släppa någon före inte. Och inte nog med det, tanten framför oss (som visserligen bara hade en korg, rätt fullproppad ändå :P) Skulle se till att alla varor låg med streck-koden utåt, o inte hade hon bråttom heller.
Kanske bara är jag, men jag skakar av ilska när jag är med om något utav detta.?!

Kommentarer
Postat av: Jess

PMS? hahah

2010-05-27 @ 18:42:44
URL: http://jezss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0