Underbara dotter,

Nellie, du är den finaste som finns, ditt leende lyser upp vilken mörk o tråkig dag som helst.
Är jag på dåligt humör så räcker det med att se ditt fina leende.
Ibland när du får för dig att vakna klockan 5 på morgonen o vägra somna om så räcker det också med att du bara ler, det får en att piggna till på stört.
Eller att vakna klockan 5 på morgonen av att du ligger o jollrar, det får en verkligen att piggna till.
Att se dig le så fort du ser din mamma får mig att smälta..
När du är trött o ingenting fungerar förutom o vara gungandes i mammas famn så upptäcker man verkligen hur betydelsefull man är för dig, att jag är din största trygghet känns för mig helt underbart.
När jag lägger dig på skötbordet o gör "pruttljud" så ler du med både ansikte o ögon, hur länge som helst.
Du kommer att växa upp till en helt underbar person, o jag är lycklig som kommer att få uppleva det med dig.
Jag älskar dig såå Nellie!! Kärleken till ens barn går inte att beskriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0