2 veckor gammal..

Grattis Nellie på 2 veckorsdagen!!
Det känns som att hon alltid funnits här. Och det bästa är att hon ska stanna hos oss hela livet!
Våran lilla underbara skatt. Att man kan känna en sån stark kärlek, det trodde jag aldrig.
Man vill bara att hon ska vara vaken hela tiden, o sitta o titta in i ens ögon.
Men denna dam vill bara äta o sova hon.. :)

Nu har jag själv börjat återhämta mig sen förlossningen, härligt att bara kunna ta en promenad eller en sväng på stan. Väger nu precis lika mycket som jag vägde innan jag blev gravid, o kommer i mina gamla jeans igen..
Och det känns helt underbart såhär efter 2 veckor!!
När Nellie blivit så pass stor att hon går på pottan så blir det ett syskon ♥

Kommentarer
Postat av: sara

oj det var inte illa! Men då gick du inte upp så mycket under din graviditet då?:)

2011-02-06 @ 23:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0