Hej Då!

Vi fick lägenheten i Västerås, så snart flyttar vi!
En nystart, ett stort kliv, men fasen så skönt det ska bli!
Men ska göra mitt bästa för att Nellie inte ska få den där riktigt gnälliga dialekten ;)
Har en massa bilder i huvet hur jag vill att lägenheten ska se ut, hoppas på ett rejäl skatteåterbäring för det kommer att kosta!
Det bästa av allt är att det finns hiss, vilket betyder ALDRIG mer något konkande med babylift o hund upp o ner för trappor. Utan jag tar bara vagn o hund i hissen upp till våran 5 rok på 120 kvm, jäkla vardagslyx! :)
Och ni mina vänner är mer än välkomna o hälsa på, har ett gästrum som bara står o väntar på familj o vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0