Idag är det 2 månader sen.

Hon kom till världen, o vi fick se våran söta dotter för första gången.
Känslan när hon låg på mitt bröst för första gången går inte att beskriva med ord, det måste upplevas.
Jag saknar det på något sätt, missförstå mig inte, jag är överlycklig för det jag har fått.
Men tiden bara springer iväg..
Nu ler hon på riktigt när hon hör min röst, eller när hon tittar på mig, eller när babygymmet spelar hennes favoritlåt, o när hon får ligga naken o sprattla! ♥
Idag tittade älskling på lägenhet i Västerås, en 5 rok. Får reda på i morgon om vi får den eller inte.
Jag håller tummarna! Vi kom fram till att på 1 år har vi bara haft ca 4 hela veckor tillsammans, alla andra veckor har han legat ute i jobb. Så det ska bli alldeles underbart att få gå o lägga sig tillsammans varje kväll o vakna upp vid varandras sidor varje morgon o ha flera timmar varje dag att kunna umgås på.. Våran kärlek klarar tamejtusan allt, det är bevisat för längesen.. Han är något alldeles extra min man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0