Västerås

Jag har undanhållit en liten sak för er.. Vi har planer på att flytta till västerås, måste bara hitta en passande lägenhet, men vi har en vi hoppas på, en etagelägenhet på 86 kvm med balkong. Håller tummarna för den!
Det är synd bara att inte alla kan glädjas åt våran flytt, det är ju ett steg framåt i rätt riktning o skiter det sig är det ju inte svårare än o flytta tillbaks igen!
Annars då, Nellie växer så det knakar, hon har börjar le på riktigt o nästan skrattar. Det är så underbart att se!!!! Våran lilla skatt. Och hennes personlighet börjar visa sig alltmer, hon blir t.ex riktigt förbannad när saker inte går som hon vill, o fort ska det gå också! Hon har redan vänt sig från mage till rygg o älskar sitt babygym mer än allt annat. Candys kyssar är också något utav det bästa hon vet. Och när jag pussar henne på munnen flera ggr på rad ler hon med hela ansiktet!! Och när man badar med henne o drar benen i vattnet ler hon o gapar stort!
Håller på för fullt med o jobba bort nattmålet, o det går alldeles utmärkt, det är bara jag som måste behålla mitt tålamod!
Nästa fredag ska hon sova borta för första gången, för då blir det galaj, jag fyller år o tänkte festa till det lite.
Kommer nog sakna ihjäl mig o terra barnvakten MEN man behöver ändå sin egentid för att funka fullt ut, för att kunna vara en bra förälder..
Tiden bara rinner iväg..

Kommentarer
Postat av: johanna

Kul med flytt och lite "nystart" med en helt annan stad.. Hoppas vi får till en date innan dess, hehe.. vill ju se eran lilla skatt och såklart DIG!



Ha en toppen helg! Kram

2011-03-04 @ 18:59:13
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0