Story of my life

Läser igenom lite gamla inlägg i arkivet, o jag får en stor klump i magen.
Vilken jävla mardröm det var just då. Hade nästan glömt, förträngt.
Han är inte samma person som då, han är underbar, mogen, kärleksfull och helt enkelt bäst.
Alla människor kan göra misstag, bara man rättar till dom.
Läste också igenom förlossningsinlägget, o det känns verkligen som igår. Var tiden vägen?
Om några månader blir hon TVÅ ÅR!!! Jag har liksom knappt fattat att hon är här hos oss o så ska hon komma o fylla 2 år. Hjälp! Snart är hon 14 o vill inte alls mysa längre. Men fram tills dess ska jag bara ta tillvara på tiden och mysa mysa mysa!!! Min fina underbara lilla skatt! Det går inte en dag utan att jag imponeras av dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0