Mitt lilla hjärta!

Det går inte en dag utan att jag imponeras av dig.
Du lär dig något nytt varje dag, och man kan mer o mer se hur du börjar utvecklas till en egen liten individ som vet vad du vill och hur du kommer dit!
Du gör mig så lycklig, som bara du kan.
Alla dagar med dig är oersättliga!
Jag kommer aldrig lämna din sida och jag ska skydda dig mot allt ont!
Du kommer alltid vara mammas lilla hjärta, det spelar ingen roll om du är 20 år och bara är trött på mig!
Du kommer få dras med mig i många år. Jag ska göra allt i min makt för o lära dig rätt & fel, att man får ha en egen åsikt och tro på det man själv tror är rätt.
Redan nu märker man att du har lätt för att säga ifrån, till vem det än är.
Du är social, du kan börja prata med någon på bussen som du aldrig tidigare träffat.
Du låter dig inte övertalas.
Du kan smickra vilken levande individ som helst med bara några små ljud o dina stora ögon!

Du är den vackraste som finns hjärtat, o det kommer jag berätta för dig, om och om igen och igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0