2o13-o1-17

Det finns varken tid eller lust till bloggen längre. För mycket som händer i livet just nu, så jag hinner knappt med mig själv. På tisdag blir våran skatt TVÅ ÅR! Säg, vad tusan hände?? Hon pratar på stup i ett. Jag förstår inte vart hon får allt ifrån? Folk sa till mig när Nellie var bebis: Ta tillvara på tiden, för den kommer gå jättefort när du har barn. Ah visst tänkte jag, varför ska den gå fortare för det? Men dom hade verkligen rätt. Aldrig nånsin har tiden gått så fort som när Nellie kom in i vårat liv. Jag blir så imponerad av henne. Hon är verkligen vacker, ödmjuk, godhjärtad, lugn o glad. Ja, så skulle nog alla beskriva henne. Hon skulle nog inte ens kunna göra en myra illa. Jag ser fram emot alla år och att få se henne utvecklas ännu mera. Vi är verkligen lyckligt lottade som har en sån fin dotter <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0