En vecka har jag på mig.

Självklart så är man på väg att bli sjuk... EN VECKA INNAN JUL & SÄLEN!!!!!
Igår kände jag mig hängig o irreterad i halsen, idag har det i halsen brytit ut o jag har skitont, är ännu mer hängig än igår.. Och ja som skulle upp tidigt o vika tvätt. Istället blev det så att ja, jag gick upp tidigt, men somnade på soffan!
Om en halvtimma ska jag käka lunch med mor, har lovat att bjuda henne eftersom hon fyller imorgon.
Har inte lyckats äta något ännu, även fast ja varit vaken sen kl 6. Hoppas buffén smakar iaf, o att jag får i mig nåt.

Ska även försöka köpa de sista julklapparna, är beredd på att bli sjukare än nu så tänkte passa på innan/om det händer. Och jag har heller ingen lust att springa o trängas med alla sista minutare i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0