Jag bojkottar Blondinbella.

Herregud, hennes tv-program, tjejen fick hela 3 minuter om dagen att vistas i tv-rutan, undra hur mycket hon behövde betala för det..? Påminner lite om Linda Rosing, jag tror ju knappast att tv lät henne göra sitt program för att det verkar som en bra idé, utan snarare för att de vet vad hela Sveriges befolkning älskar, att se folk göra bort sig! Alla älskar väl att se på när folk gör bort sig? Det är väl det tv tjänar mest på? Som Blondinbella, hon måste ju vara den mest blåsta personen som någonsin visats i tv?
Och hennes tjat om att hon är sååå framgångsrik, det börjar jag tröttna på. ALLA, o då menar jag alla. Kan lyckas på sin blogg. Lägg bara erat liv åt sidan o ägna er åt bloggen 24-7, lämna avtryck i alla andra stora bloggar. Låtsas att du är någon du egentligen inte är.. Och till sist när du kommit upp i tillräckligt många sidovisningar, så kan du börja göra reklam för företag på bloggen för att tjäna pengar. På så sätt hittar du kontaker som kan ta dig långt. Men det funkar bara om du slutar leva o ägnar en evighet åt bloggen. Det vill väl alla? För att vara en känd bloggerska är väl stort? För det är ju såå svårt att trycka lite på tangenterna? Värsta egenskapen ju. Eller?

Och hennes eviga tjat om att hon är såå snygg o såå rik o sååå...
Vi börjar med det där om att hon är snygg. Kan någon säga mig VART? Hon ser ut som vilken 18-årig tjej som helst, förutom att hon kanske har lite mer rouge på kinderna än de flesta.
Och rik, kärlek & vänner går inte att köpa för pengar! Och denna rikedom kommer endast att hålla för ett tag, för till slut växer även 14-åringarna upp till vuxna människor, o börjar då att öppna ögonen o inse att: Hur fan kunde vi se upp till Blondinbella? Och hennes företag då, woow, det verkar invecklat.
Det är som jag säger, hon är inte bättre än dig.. Alla kan öppna företag, alla kan bli kända på bloggar, alla kan färga håret blondt o beställa klänningar på stylebystars. Precis ALLA! Alla kan betala en tjej några kronor o låtsas att det är ens assistent.

Nu kommer jag säkert få en massa skit för detta då jag även lämnat avtryck i hennes kommentarsfält.
Men lita på mig, snart vet ingen vem hon är längre. HUR KAN MAN SE UPP SÅ MYCKET TILL EN BORTSKÄMD LITEN JÄVLA SKITUNGE?`??

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror det är att hon helt saknar självdistans..alltså, hon lever ju uppe bland molnen. Och de som tittar på programmet, tycker väl att hon antingen ser bra ut, eller som de flesta andra, retar de sig på henne för att hon är så fruktansvärt provocerande, och det tror jag hon vet om.. det är ju så hon håvar in sina pengar liksom. ;)

2008-12-19 @ 19:44:06
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Emma

Word!

2008-12-20 @ 17:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0