Lilljul.

Har bestämt oss för att ja en liten lilljul härhemma sista helgen innan jul.
Då vi inte har råd att stå för hela kalaset själva så blir det knytkalas/lilljul, alltså att alla som kommer får ta med sig nåt i matväg/spritväg. Jag själv står för skinkan b.la.
Alla ska också ta med sig en liten julklapp till ett värde av 50:- som passar både kille och tjej, så blir det julklappsspel.
Vem vet, kanske kommer tomten...?
Jag har redan skickat ut inbjudningar, men tycker du att jag missat dig så är du välkommen också!
Det blir inte på lördagen som jag skrev i inbjudningarna utan på fredagen den 19.e istället.
Hoppas alla som vi bjudit kommer!!



Kommentarer
Postat av: syster

Du glömde din älsklingssyster :(

2008-12-04 @ 21:01:31
URL: http://www.jezss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0