Lönndörrar o hål i golv.

Drömde en sån konstig dröm inatt.. Jag & Jim hade flyttat till Tyskland, i en jätteskum lägenhet med en massa lönndörrar...
Efter några månader hittade vi en dörr gömd på toaletten, bakom den fanns ett jättestort rum, med en ångbastu/jacuzi..
Till våran förvåning var där också en krog. Vi hade alltså en lönndörr på våran toalett som ledde till en krog...? När man gick in till krogen märkte vi också att där fanns en galleria.. Sen var det några tjejer, som jag känner OCH hatar sen förr som försökte gena via våran toalett.. Och genom våran lägenhet, men det fick dom inte för mig, då ville dom slåss o helt plötsligt blev jag världsbäst på att slåss. Jag tog dom alla 3, o nocka den ena tjejen med den andra tjejen. Hahaha, sen ringde Jim o väckte mig. Haha =)
Dessa konstiga drömmar.... ZZzzzz..

Ikväll blir det middag hos pappsen, o imorgon blir det julpyssel med Mia.
Så mycket händer under min helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0