Här faller man för grupptrycket.


Jaa, eftersom att alla andra har en blogg, så måste man väl själv skaffa en för att inse vad som är själva grejen!
Faktist så var det min kusin som suktade med sin, hennes är ju så intressant att läsa, så det är väl lite åt det hållet man ska sikta :)

Idag låg jag i sängen o dega ända till kl. 1, minns inte sist jag gjorde det.
Sen mötte jag min lilla faster vid halv2-tiden, det var tänkt att det bara skulle bli en sväng till hundrastgården o sen hem o fortsätta dega. Men så gick det inte riktigt till, utan jag kom nyligen hem..
Har varit o shoppat på City Gross... I TVÅ TIMMAR!!! Fråga mig inte vad som var såå himla intressant, men så var de..
Sen åkte vi hem till henne o laga mat, som varken hon eller jag hade gjort tidigare. Men det var smaskens! Till efterrätt blev de ugnsstekta äpplen med mandel, de var oxå väldigt goda, men var inte ett dugg lika de på bilden :D

Och nu ligger man hemma, tomt utan mannen i huset..
Lite smått läskigt.. Vaar tvungen att ringa faster då jag kom hem, så att jag hade någon i telefonen medans jag letade monster under sängen o sånt larvigt.
Tur att man har vakthund ;)

Nu blir det väl att lägga sig till kojs..

God Natt!

Kommentarer
Postat av: faster

bra skrivet Jenny, men upp o hoppa nu så inte kl blir ett idag också..... kram faster

2008-07-20 @ 11:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0