Anti-skällhalsband med idiotbatterier.

Våran kära voffsa har ju förmågan att skälla, riktigt mycket ibland!
Och det känns som att vi försökt med det mesta. Men nu har vi handlat ett halsband som ska ge hunden små små stötar varje gång den skäller. Detta ska inte vara något som gör hunden illa, utan hunden ska helt enkelt tycka att det är obehagligt och till slut förstå att stötarna beror på skällningen.
Är rätt skeptisk till detta, men det återstår  att se.
Får tyvärr inte i batterierna rätt, det är såna små klockbatterier, 2 st. Och bruksanvisningen är på Engelska, som jag är såå duktig på, eller kanske inte.
Min man får helt enkelt visa sin bättre sida idag och ordna det, så att vi kan testa det redan ikväll!

Har förresten kännt mig nära döden hela dagen, helt öm i kroppen, synen är inte lika klar som den brukar, det svider i magen & jag är helt svag. Det konstiga är att det går upp & ner hela tiden, rätt som det är känner jag mig som jag ska, strax därefter är jag soffliggandes, någon som vet vad detta kan vara?
Vet inte ifall jag har någon feber, känns som det men ändå inte, o jag hittar inte febertermometern?

Snart börjar desperate housewifes, mys!
Till det blir det nog att försöka få något i magen, har i stort sett levt på några karameller o en pytteportion mat under hela dagen.. Jag får sällskapsäta med älsklingen när han kommer hem från träningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0