Hemma!

Fredagen var underbar, och hotellet likaså!
I fredags gick vi till en restaurang o åt såå god mat, han beställde Oxfilé & jag beställde Kalvfilé. Mumma!
Sen gick vi till en liten krog o mötte några av hans vänner, jäkla skumt ställe. När vi först kom dit kostade det inget inträde, ölen kostade 33:- & drinkarna 55:- & ingen garderobsavgift. Men efter en timma eller nåt så kostade det 100:- att gå in, ölen kostade 55:- & drinkarna c:a 80:- plus att vakterna ville att vi skulle lämna in våra jackor i garderoben NU, när vi hade suttit med dom i flera timmar som alla andra.. Efter 3.e tillsägelsen gick vi istället.
Ps. Dansgolvet var i en bur (?)
Jag & Han gick förbi en kebabmojjs, köpte med oss en varsin till hotellet. Väl där märker vi att det verkligen stinker vitlök, det var den äckligaste kebab jag ätit. Så vi slängde ner dom från 7.e våningen,  buuus! :)

Igår gick vi på stan typ hela dagen, jag har nu typ blåsor under fötterna eftersom jag varit så smart att gå med högklackat!
Wallmans var faktist kul. Kom hem halv2 inatt, trött idag.

Uppdaterar mer om detta en annan dag.

KISS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0