Idag är ingen vanlig dag.

Kusinen fyller 25, hon börjar bli gammal o grå. FEM år kvar till 30 =)
Ska dit o fira henne o äta gott, yummi!

Fick hem min stegräknare o renaxinen idag, så idag startas kuren, imorgon sätts stegräknaren på, skulle bara bli sur av o sätta på mig den idag, då jag innan jag fick hem den har gått i 1,5 timmar!! Gick till risängen, sen vidare till rambodal/smedby-skogen eller vafan de va för skog. Så idag blir det inte mycket mer promenad. Bara några korta!

Vaknade med värsta smärtan i halva ryggen, känns som att det sitter i någon kota!! Och inte verkar det släppa heller. BAAH!

På lördag blir det partaj med kusin, måste ju fira på stort då hon snart blir 30 ;)

Kommentarer
Postat av: tessan

Nämen vi kan ju spänna fast candy i en pulka :D

2008-11-25 @ 18:53:19
URL: http://tessyy.blogg.se/
Postat av: Thess

Klart vi ska fira =) 30 here we come, fan om jag ska bli snyggare varje år vill jag fan va 30 snart =)

2008-11-26 @ 12:38:00
URL: http://thesshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0