Sätt lite färg på vardagen.

Nyss hemkommen efter en sväng på solariet. Såå skönt att sola när det är grått & kallt ute.
Blev en dubbeltid i supersolariet.

Idag har jag kännt mig som en riktig hemmafru, storstädat hela lägenheten, bakat bröd & lagat mat, så nu blir det soffan hela kvällen.. Skulle svängt förbi kusinen egentligen hade jag tänkt, men det orkade jag faktist inte med.

På vägen hem ifrån solariet gick jag förbi ICA & köpte frukt & någon juice med allt möjligt i.
Och till kvällsmat blir det Gröt & nybakat bröd.

I helgen vill jag partaja, så det kommer jag att göra. Någon som vill med?

Kommentarer
Postat av: Thess

Vill vill jag men det är strängt förbjudet! Jag hade hoppats på en kusinkväll med grönsaker och frukt =) hhehehe!!

2008-11-11 @ 07:47:05
URL: http://thesshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0