Förväntansfull..

så det pirrar i magen..
Ska bli så intressant o höra vad de har att säga!
Och nu har jag också lyckats fixa fram mer information vilket innebär att jag har en hel del mer att säga!
Ska bli så spännande...
Mötet drar igång om c:a 1 timma, men om 30 minuter ska jag träffa min ombudsman för lite pepptalk innan!
Inte orolig längre, för varför ska jag vara det? De har ju inget att komma med, medans jag har alltför mycket..
Det var som min svärmor sa till mig: " Jenny, de kommer aldrig kunna göra dig mer illa än vad de har gjort, men du kan göra dom ännu mer illa."
Och är dom alltför kaxiga o otrevliga på mötet, då kontaktar jag tidningen snarast, har redan haft kontakt med dom & vet att de vill göra ett repotage..
Så akta er för vad ni säger o hur ni beter er..

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0