Maaaaaaat !

Snart är det dags för mat.
Älsklingen hade önskemål om att börja äta nyttigt då han tänker gå in för träningen till 100 %.
Så det får bli lax & spenat till middag idag, för hur nyttigt låter inte det? :)

Var o storhandla igår så nu är hela frysen fullsmockad med mat, älskart!
Nu kan jag laga det som faller mig in eftersom vi har allt här hemma.
Imorgon blir det rimmade fläskben m potatismos, säkert 5 år sen jag käka. Mumma!

Verkar som att min vovva inte riktigt är bra i magen ännu, hon smygfiser & det luktar väldigt illa, stackars.
Men en långpromenad var hon iaf pigg nog för att ta.


Min snygging, han ser lite arg ut? Men satans så het =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0