my weekends.

Idag har jag & voffsan varit hos pappsen o ludde o myst. Gick en långpromenad i höstvädret.
Passade på att beställa en specialsydd jacka åt voffsan då hon inte är som alla andra hundar, hon har kropp som en jackis med mer avlång än en sån. Och så klippte vi klorna.
Så nu är hon fin tills vi ska bort i helgen, första gången Candy lämnar Norrpan. Spännande :)
Vi ska försöka få henne att vänja sig i buren, tills vi åker till Sälen, för den resan tar ju minst 5 timmar och så länge orkar jag inte ha henne i knät. Så resan till Västerås blir en bra träning.

Ska bli mysigt att åka dit, man känner sig alltid så välkommen hemma hos Maja & Robban.
På fredag när vi kommer dit så blir det att äta gott o ta igen en massa, umgås & bara ha det bra.
På lördagen ska vi åka till badhuset där borta med deras gullunge Jossan.
Och på lördagkväll eller söndag blir det hemfärd. Ska försöka komma iväg på lördagen så man hinner titta in hos Hägget som har partaj då.

Och nästa helg bär vi av till stockholm, blir att ta tåget då, då trafiken i stockholm är kaos.
Så den fredagen blir det hotell & ut o äta på nåt mys ställe, bara jag & han.
På lördagen blir det hotellfrukost & sen en sväng på stan.
Och på kvällen där så blir de Wallmans för o fira Jims mormor som blir 75 (o inte 70 som jag tidigare skrivit)
Senare blir det att möta upp Jims grabbar för en utgång.

SÅÅÅ himla skönt att slippa 2 helger i Norrpan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0