Och när vi ändå är på g med deppblogg.

så kan jag lika gärna fortsätta.. skönt att skriva av sig när man går o tänker på en massa saker.

Har nog t.ex aldrig haft ett så tråkigt liv som jag har just nu, och det har ingenting att göra med Jim eller med vänner & familj.
Och det finns heller ingen eller inget som kan få mig på humör längre..
Jag hatar att vara arbetslös!!
Och så är vi ju tydligen inne i någon slags lågkonjuktur också, o det gör ju inte mitt jobbsökande så värst mycket lättare.

En typiskt vardag hos mig ser ungefär ut så här, nu för tiden.
  • stiger upp ur sängen någon gång mellan 9-10
  • går ut med voffsan (tur att man har henne, annars skulle allt bli ännu tristare)
  • Ser på tv samtidigit som jag sitter med laptopen i knät
  • går ut med voffsan igen
  • glor på tv
  • går ut med voffsan
  • lagar mat tills Jim kommer hem
  • ser på tv
  • går o lägger mig o sover
Och helgerna är väl ungefär likadana, förutom att det kanske tillkommer en utgång.
-  Det låter väl inte alltför spännande?

Känner mig som världens tråkigaste människa, kan inte va nån höjdare att umgås med mig för tillfället.
Jag skulle inte välja att umgås med mig iaf.

Ge mig ett jobb så jag kan bli mig själv igen.
Har sökt följande jobb, o väntar på svar;

Telefonist - Eniro
Restaurangbiträde - Pappa Grappa
Ekonomiassistent - Sockerbagaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0