Oskar är våran lilla biatch!



Jims konstige vän Oskar kom på besök förut.
Jim var inte hemma, och jag & Daniella höll på med hallen.
Men som alltid hos oss så är det bara att komma in o känna sig som hemma, men ibland får man arbeta sig till det.
Så som Oskar fick göra idag...

Oskar tycker att jag lagar god mat, så när man mutar honom med att få äta med oss kan man få han o göra i stort sett nästan vadsom helst.
Idag fick han b.la damma alla lister, även runt dörrarna, och jag måste få påpeka, att det är inte alls så lätt som det låter...
Våran voffs älskar dammvippan o springer o biter i den så fort hon får tillfälle.
Sen fick han ställa sig o skala potäter.
Jag har väl skrämt han för livet nu, antagligen så kommer han aldrig våga sig hit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0