Typ inget.

Jag är uttråkad, inte hänt mycket här idag inte.
Hanen är på gymmet o pumpar, Candy ligger halvdöd bredvid mig, tv.n visar bara en massa strunt....
Och jag har redan skrivit 2 inlägg i bloggen ikväll..
Förlorar antagligen en massa läsare här nu, då allt denna blogg har att bjuda på idag är... typ inget.
Men så är jag idag... typ inget.
Poppade popcorn alldeles nyss, o när de var klara var jag inte längre sugen, tänkte ta mig en clementin, men hejdade mig i sista sekund, fruktskålen var blöt o de såg ut som att det var något slags djur där i. (det får älsklingen kolla upp när han pumpat klart) För jag rör det inte. Har också ett paket "Efter åtta" liggandes på bordet en hand ifrån mig. Men det tilltalar mig heller inte så mycket. För som sagt, idag är jag... typ inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0