Uscha


Så som äckelgubben på bilden ser ut, så känner jag mig idag, trött o matt i kroppen.
i morse kunde jag inte ens prata.
- När ska jag bli kvitt min förskylning..

På fredag är det möte med facket och mitt förra jobb, se vad de har att säga.
jag ska ha mina pengar, så är det bara...
kommer bli skapligt irreterande att sitta o hålla allt inne när de sitter o ljuger mig rätt i ansiktet.
Men jag ska försöka behålla lugnet.

Helgen var OK, förutom att jag var sjuk.. like always.
Igår var det fotbollsmatch. GAIS- IFK norrköping.
Den sög, blev strömavbrott.

Som ni kanske märker så är det inte så mycket intressant som tas upp i bloggen idag, de beror på att det inte finns nåt intressant att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0