All kärlek till dig.

Usch, det här är inte sant. Det är först nu jag verkligen fattar att du ska dra, o vara borta i 6 månader.
Det är nu jag fattar att, nae Jenny, du kommer aldrig klara dig utan din underbara kusin.
- Jag mår, helt seriöst, apdåligt..
Och pricken över i´t var när jag & Linda bad dj.n (i hemlighet) att hälsa adjö till kusin & spela: "Kom hem" med barbados.
Det var inte alls långt ifrån att jag fällde några tårar där på dansgolvet..
Det är inte långt ifrån att jag fäller några nu, jag lovar, tårarna ligger där i ögonvrån, inte alls långt ifrån att komma ut..
Det mest idiotiska är att det är inte förräns nu man verkligen förstår hur mycket hon betyder för mig & hur mycket jag kommer saknas henne..
Vi har alltid (tyvärr) tagit varandra för givet hela tiden.. eller iaf jag.. Vi bor så jäkla nära varandra, men tar oss sällan tid att ses.. Och detta är något jag kommer att ångra som attan nu när hon är på andra sidan jorden..

Jag har iaf haft den bästa kvällen på länge!
Och jaa, faster, Jenny dansade :) hela kvällen!!
Och vi tappade bort kusin för ett tag, jag & linda trodde, helt ärligt att hon hade dragit hem o badat.
Vi kolla igenom varenda dansgolv, ringde o tracka henne på mobilen i flera minuter, säkert en halvtimme, & rätt som det är står hon på schlagergolvet o skakar rumpa. Snacka om att vi blev lättade!
Så nu är det 19 dagar kvar tills hon åker :/
- Bara då att du vet kuss, jag kommer hålla hårt i dig tills dess.

Jag älskar dig som min egen syster..
Låt oss alltid ha denna kontakt...... om inte ännu bättre!!

kommer sakna dig.. Och jag kommer verkligen gråta de första dagarna..........

Men You Go Girl! Jag vet att du kommer må så jäkla bra av det här, & som sagt, allt kommer vara desamma när du kommer hem igen.. Jag kanske har färgat håret eller så, men är ändå samma person på insidan ;) haha..!

Jim har nu gått för o möta syster, de köper fyllekäk, Mc.donald´s.. Yammi. Ja ville ha Happy meal, men osäkert om det finns med på nattmenyn. Jobbigt om det kommer ett stackars barn 4 på natten o vill ha happy meal o de inte finns.. Stackars sate ;)

Kommentarer
Postat av: Thess

Tack så jävla mycket, orden värmer och tårögd blir man.. Men Thess kommer hem =) Ska på rehab från allt och sluta jobba så jävligt så jag har tid me allt och alla =)TACK! Lova ya 2

2008-09-29 @ 08:29:00
URL: http://thesshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0